Page 17: Formular de cerere

Dragă Veaceslav, mi s-a stricat capculatorul… nu ştiu ce să-i fac şi din ce parte să mă apropii de dânsu. Ajută-mă te rog să găsesc din ce cauză nu lucrează şi dacă este posibil de recuperat informaţia.

Prea banal? Prea formal? Posibil…Totuşi sună mai frumos decât hadi uă… ni faşhi compu? Bun să spunem că ăsta e doar vârful iceberg-ului, hai să ne dăm cu o treaptă mai jos:

Nu mă atinge aşa tare cuvintele cum expresia feţei în momentul în care mi se cere să fac ceva. Oare eu îs dator să ajut pe cineva? Oare eu primesc bani pentru asta? Oare eu primesc satisfacţie atunci când stau în faţa calculatorului şi mă dor ochii?  ATUNCI DE CE VII LA MINE CU O BILĂ ÎMFLATĂ ŞI TE UIŢI LA MINE CA LA O SLUGĂ CARE AR TREBUI SĂ-ŢI ÎNDEPLINEASCĂ TOATE DORINŢELE?

De aici vine şi tentaţia de a refuza şi chiar refuz atunci când e prea de tot şi chair nu-mi pasă. Pentru că la aşa persoanele nu le pasă de nimic. Poţi de 1000 ori să-i ajuţi ş o singură dată să nu poţi şi gata, este cel mai mare pi*** şi di*** din lume.

Am finisat cu paraziţii , coborâm mai jos. Probabil aceste persoane nu sunt oameni răi, dar oricum e iritant. Să i-au exemplu meu: Are cineva o problemă cu calculatorul. Eu îi lămuresc normal ce şi cum să facă, ei nu ascultă şi pe urmă urmează fraza „iiii… n-am înţeles nimic, mai bine îţi aduc calculatorul şi fă tu”… da frate frate , da brânza-i cu bani şi eu nu pot întreţine 15 calculatoare pe gratis mai ales că ăstea pe windows foarte repede dau duba. Ei for să-i înţeleg pe dânşii da cine să mă înţeleagă pe mine? Oare eu is capabil să ajut şi să primesc badjocură în loc?

Colac  peste pupăză, deseori eu sunt responsabil de ceea ce am configurat şi dacă se strică ceva iar vin la mine îmi întind calculatorul şi cu mutre nemulţumite mormăie „asta tu ai pus, IAR nu lucrează”.

Cel mai probabil , voi stabili un price list pentru serviciile mele şi când e vorba de bani, nu mai importă ce atitudine, relaţiile sunt deja pur business:)

  1. Blogul unui contabil, zici?
    Pare a fi al unui sysadmin :))

  2. eu îs contabil după specialitate.. dar s-o primit că sunt singurul din grupă care mai ştie şi ceva despre calculatoare 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

