Page 18: Week-end-ul aducerii aminte de trecut

Criză de idei? Creierii tăi sunt la fel ca gheaţa de pe drumuri? afară e frig?  Ţi se pare că totul stă în limitele banalului? Dai refresh la pagină şi nu apare nici un reply?

Nu iarna de vină, şi nici criza economică. Cât de tare nu te-ai strădui nu poţi rămâna activat o perioadă prea mare de timp, aşa că e normal să mai scuipi în pod din când în când… Totuşi:
1. Ideile nu au dispărut nicăieri, tu pur şi simplu nu le vez

2. Devii emo ^_^

3. pune lemne în sobă, dacă e prea frig

În timp ce toţi îngheaţă, şi la propriu şi la figurat, un râu de inspiraţie mereu curge sub gheaţă.

Nu crede-ţi că sunt direfit de alţii, pentru că dau şi eu refresh şi nimic nu se întâmplă, nici pe forum nici pe bloguri nici în chat… Oricum, deschid skype-ul şi ca deobicei acolo stă o listă întreagă de persoane online(toate online, nu away sau do not disturb). Doar a zecea parte din ei sunt prietenii mei curenţi, restul sunt persoane cu care am avut sau am ceva comun, unii foşti buni prieteni, care au apucat alte drumuri şi s-au depărtat de mine…Oricum proverbul Fă-ţi prieteni noi, da nu-i uita pe cei vechi, nu tot timpul funcţionează.

Deschid un chat şi scriu: Hello…. OMG.. ce a urmat a fost departe de închipuirile mele… chat pân la ora 1 de noapte (mai bine de 4 ore de chat, neîntrerupt), idei bune şi nebune, perversiuni cu nemiluita, fun şi voie bună… Şi când stau să mă gândesc.. nu am vorbit cu persoana dată mai bine de 1 an. Şi mă îndoiesc că ea era tocmai veselă şi avea ce face altceva în loc să dea refresh-uri la site.Nu-i problema că e iarnă, nu e problema că ducem lipsă de idei, nu e problema că totul e boring, problema e că suntem mult prea încăpăţinaţi şi mândria nu ne permite să scriem un hello, chiar dacă nu aveam ce face şi ne batem cu capu de masă ca să simţim că trăim. Probabil unele situaţii nefaste ne-au depărtat de unele persoane, dar poţi fi supărat o lună, două , trei… dar credeţi-mă timpul lecuieşte tot. Şi mare-i bucuria atunci când cineva pur şi simplu vrea să discute, nu să ceară ajutor, relaţii sau sex…

think about it 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

