Page 19: Straniu cum de mi-am adus aminte că am blog

Stau şi mă uit că ultimul meu post a fost scris cu mai mult de 2 luni în urmă şi chiar mă mir cum de am intrat iar pe aici.

Nu a fost problema în criza de idei sau lipsa timpului. Pur şi simplu am uitat 😀

Chiar dacă în aceste 2 luni s-au întâmplat multe lucruri, care ar fi meritat să fie scrise şi pecetluite aici.

Oricum această revenire m-a făcut să reprofilez iarăşi blogul şi să încep a scrie atât articole despre calculatoare, cât şi îmtâmplări din viaţa mea studenţească…

Hope you will enjoy it 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

