Page 20: Rock.. Rock lent…

De o bucată bună de timp stilul de muzică preferat e rock: Ascult în principal Alternative Rock dar mai sunt şi track-uri Metal, Gothic, Metalcore, Deathmetal în playlist-ul meu.

Însă n-am avut noroc de colegi care să-mi împartă gusturile muzicale, aşa că glamour-ul împreună cu „paţanii” domină împreună cu stilurile muzicale aferente:  pop, (muzică vaginală- fraza e dintr-un film ,care i-am uitat denumirea) şi şanson.

Când aveam la ringtone un solo rock guitar toţi se uitau straniu, de parcă ar fi aşteptat Inna-hot sau alte track-uri care făceau ravagii prin grupă.

Nici nu era vorba să pun vre-un cântec la netbook, pentru că toţi strigau să-l închid chiar, fără ca acesta să ajungă la a 20-a secundă.

este doar un singur coleg, care ascultă Alternative rock, dar nu-mai când e singur, când îs cu toţii, o dă cu şansonu’…

Eh bun.. nu vă place rock-ul.. nu vă place.. nu pot să vi-l torn pe gât… recent am scos un album cu ambient music (muzică din natură)- da o muzică uşoară calmantă.

Am pus câteva cântece.. parcă nimeni n-o protestat, mai ales că ea tare nu se deoseabea de zgomotele de fond (de aceea şi este muzică din natură), până unu se scoală şi spune:

-Slavic, asta la tine cântă??!

-Da…

-Da ci muzică-i asta, parcă-i rock lent .. dacă întinzi rock-ul apu tamam muzica asta se primeşte…

Explicaţia m-o ucis. M-a lăsat fără comentarii… Poate cineva ştie ce ar fi trebuit de comentat?!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

