Page 21: Relațiile cu cei ce ne înconjoară

Periodic văd pe facebook, sau pe alte site-uri de socializare, mesaje scrise de prieteni cu un conținut ceva de tipul „Așa îmi place când îi văd pe unii că umblă cu nasu pe sus…” și dacă ne gândim păi e drept, dar de fapt nu se gândește că el procedează la fel. Vreo săptămână în urmă, iam scris salut la o persoană cu care eram foarte buni prieteni cândva iar acum deja avem alte interese. Cum credeți? Nici nu a răspuns, iar peste o zi, văd postat un mesaj despre superioritate. Mi-a provocat un zâmbet…

Și dacă stau și mă gândesc păi toți suntem creați din același aluat, pentru că alții se comportă bine cu noi, iar noi ne purtăm aiurea, la fel cum noi ne purtăm bine cu alții care se comportă rău cu noi. Și cât de banal nu ar fi, pe cât de rău se poartă, pe atât le atragem mai multă atenție. Ba nu! Astai doar o senzație. Un prieten recent mi-a spus din ce cauză noi de îndepărtăm de anumite persoane: pur și simplu noi vrem mai mult, iar ei nu de acordă ce vrem. Pe urmă se încep supărările și se ajunge la indiferență totală. La fel devenim indiferenți la persoanele care nu tare ne interesează și iar avem parte de ură din partea lor și… liniște mortală 🙂

  1. Eu uneori merg cu nasul in jos si ma uit strict la drum, in asa clipe poate sa treaca si mama pe langa mine si sanu o vad.. Asta numa face mandra, desi unii oameni se dau cu parerea…

  2. eu stau rău cu vederea și câteodată nu observ colegii/pritenii pe drum și ei se cam supără, dar pe urmă le trece când le spun că eu stau rău cu vederea 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

