Page 22: Gopi la rock concert

Cât de bizar nu ar părea, totuși a avut dreptate acel care a spus că Moldova e țara „minunilor”.

Desigur, ieri a fost Ziua Europei la Chișinău, iar fiecare țară își avea propriul cort instalat în Piața Marii Adunări Naționale. Reprezentanții Ambasadelor erau prezenți și organizau diferite tombole, training-uri, împărțeau buclete și ziare, organizau dezbateri.  Spre seară se preconiza un rock concert, invitați fiind Alternosfera, Vara și Brainstorm.

Mi-a fost suspect faptul că erau prea mulți „rockeri în adidas” și chiar dacă am mai fost la concerte, păi ăsta o fost primu de așa fel 🙂

Deja se începe concertul la orele 7 și jumate, cântă Grupa Vara, publicul abia se încălzește. Deja la Alternosfera fiecare era pe unda lui. Și aici intervine surpriza: După ce băieții de la Alternosfera au terminat de cântat, aflăm că Dj-ul de la EuropaPlus (unul din sponsorii evenimentului ) dorește să mixeze… mda, am rămas toți cu gura căscată și pân la urmă am plecat să bem un ceai.

Nu știu ce au avut în cap organizatorii, dar e absolut stupid să amesteci în așa fel 2 stiluri de muzică, care nici pe departe nu au nimic comun. Pur și simplu ne-am tras cu toții o palmă peste față și am plecat pe vreo jumate de oră ca să revenim și să continuăm ce am început, deja în compania grupei Brainstorm.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

