Page 24: Dragă Colegiu.. blea.

Vreu să-ți mulțumesc din suflet pentru că m-ai învățat 4 ani de zile și așa tare m-a apucat nostalgia că n-o să mai trec niciodată pe aleea de lângă pădure, umbrită de copaci și cu miros proaspăt de verdeață.

Însă nostalgia mi-a trecut repede și iar ne-am revăzut, în niște circumstanțe mai puțin plăcute și care mi-a stricat total buna dispoziție. E vorba de foaia matricolă care am nevoie pentru a depune actele în România. Am fost odată.. mi s-a spus că doamna e în concediu și nu se știe unde se află… Great. Peste o zi sun și secretara îmi spune să vin că foia e gata. OK. Mă duc, plătesc 20 lei și iau foia… merg în rutieră înapoi și citesc… greșeli gramaticale și cel mai important 7,83 la informatică… am rămas cu gura căscată pentru că în nici un an nu ma avut mai jos de 9… mă duc înapoi…deschidem dosarul.. acolo scrie 9,67 😀 Corectează foaia și alte greșeli gramaticale…parcă e tot OK.

Sâmbătă, prima zi de depus documentele… mă înscriu în listă… iese o persoană enervată din consulat, care a venit să depună documentele și nu i le-a primit din motiv că nu are calculată media pe fiecare an în parte…mă uit la mine în foaie deasemenea NU este calculată media.

Mă duc la colegiu și aflu că secretara nu lucrează sâmbăta și trebuie să vin luni. Mai există șansa că s-a dus în concediu…

Totul e pur și simplu super și vreu să văd documentele depuse odată.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

